fredag 13 maj 2011

Filmjölk

Det blev en snabbvisit till Uppsala efter det sedvanliga kontorsarbetet. Det var en superb session som vanligt. Nåsten och King Louie var första stoppet. Himla fin, och oj vad stryk jag fick! Tyvärr kan jag inte skylla på några yttre omständigheter, mer än att tekniken suger och det är lite väl mycket filmjölk i musklerna. Men skam den som ger sig. Det ligger inte i min natur att kasta in handduken.

King Louie

Lycka är att ha en finne med sig. Hon gav mig en jäkla kick när vi drog vidare till Lilla Bärsta för att sätta klorna i Indiandansen efter de totalt misslyckade försöken på KL. Där har vi ett fint problem! Crimpig, balansig och finkänslig. Nära, nära, men det räknas aldrig. Tyvärr.

Det är många projekt som snurrar just nu, och jag hoppas på att få sätta någon av dem innan året (!) är slut:

Vill tomten ge mig... (Kan utökas - och kan minskas...)

  • King Louie (Nåsten)
  • Indiandansen (Lilla Bärsta)
  • Candy Man (Focksta)
  • White Trash (Orminge)
  • Martikainen, sittstart (Grottan)
  • Hammas (Grottan)
  • ...

I dagsläget är det bara i drömmen, eftersom det inte verkar som jag kan kliva upp i 7a registret. Det är tungt när man vill så mycket, men det bara skiter sig. Nog med självömkan. Nog fan är det kul i alla fall!

Indiandans, med skön beta!

Snart blir det rep!

Får se var det bär i helgen. Prognosen talar för vila från klättring. Men eftersom man har en släng av adhd blir det nog ut en sväng trots allt...

2 kommentarer:

Jenny sa...

Härlig kväll! Laddar för Indiandans må eller tis?

Unknown sa...

Ja, underbart! Sjukt sugen på att sätta den. Tisdag låter klock :)