måndag 15 april 2013

Efter dryga året av "vila"...


... är jag tillbaka på väggen igen! Vila och vila för mig innebär egentligen inte vila. Min rehabträning har gått fantastiskt bra, och första passet på väggen kändes fint! Jag kunde belasta handleden till max utan att känna något. Sist jag klättrade utan att ha smärta i handen minns jag egentligen inte. Så det här är verkligen över förväntan. Ingen bouldering för mig än (kanske ett par blåa, men inget hårdare) men väl på repväggen har det känts bra. Tekniken sitter i än (känns det som), och nu är det bara att bygga upp kroppen smart och lyssna på den.

Glad jäkel är man nu, efter att ha kämpat i dryga året. Utesessions börjar planeras så snart ses vi ute igen!

Isa klättrar igen
Tummen upp för mig!

Isa
Hittade på gatan i Istanbul




Inga kommentarer: