måndag 13 juni 2011

Heman och Yesman visar vägen

Har man ingen bil och är rätt lat, så drar man till Nacka och hänger. Så har även den vecka spenderats. Pumpen börjar sakta komma under kontroll, och Ignition som tidigare vart galet jobbig, känns som att jag har i en liten ask. Moreno och jag följer varandra klättermässigt. Heman spelar i en annan division. Antog att han endast bouldrade hårt, men att flasha Freaky Deaky gjorde mig imponerad. Mitt projekt i sommar. Synd att jag inte kan ta några schyssta betor från honom.

Uppvärmning på Totalvägra

Moreno fortsätter att visa att formen börjar komma. Gjorde enkelt Totalvägra och Ignition. No problem. Nu finns inga ursäkter i världen för att gå på lite hårdare.

Sätter den.

Totalvägra för mig är ingen vacker historia. Jag har en hatkärlek till den leden. Slutkruxet är galet, och jag kommer aldrig ihåg hur jag ska jobba med fötterna. Den sitter dock nästa gång. Fint är det i alla fall att klippen inte känns så jobbiga längre. YES!

Utan träningsvärk är Blind inga problem.

Stora delar av KC var där.


Så, vad skulle en dag på klippan vara utan ett bra avslut? Middag på stans bästa (?) kötthak blev grädde på moset. Och två glas rött. Stort att bli bakis på det. Men det var det värt!


Inga kommentarer: