fredag 5 juli 2013

Smygträning...


Så, det är rätt tyst här just nu. Men det betyder inte att det inte händer något på klätterfronten. Det betyder inte heller att det händer så mycket på nämnda front heller.

Sen tre-fyra veckor tillbaka har jag tagit ett steg tillbaks i klättringen. Kör korta enmannapass, jag o autobelayen är trogna kompisar. Försöker få till 20 vändor uppochner varje pass plus köra igenom samtliga blåa o en del röda. Typ två ggr/ vecka. Alltså, jag siktar på uppbyggnad, fingrar o uthållighet. Har egentligen inte maxat något under senaste tiden. Men lord va stark jag vill bli till höst. 
Ganska trist att kötta själv, men som någon sa; du gillar ju allt att mata på, nonstop. Ligger nog nåt i det. Jag har ju funnit en liten kärlek till triathlon. Och där är det full galopp all the way i min hjärna i alla fall.

I skrivandets stund sitter jag och världsmästarinnan i cablewakeboard (ni vet nog vem) på ett tåg till Uddevalla för lite wakeboardhäng. Jag klagar inte på den coachning jag kommer få ;)

Nu njuts det på i fulla drag vill jag lova! 

Happy helg, folks!



Inga kommentarer: